keskiviikko 5. helmikuuta 2014

..ja vuorossa on päivän lehtikatsaus.


Tuhti lukupaketti löytyi aamupäivällä postilaatikosta.  
Kumpaan nautintoon tartun ensin?
(on tää elämä niin vaikeaa..) 
Olen tilannut Avotakkaa vaihtelevasti vuoskymmeniä, kestona ja pätkissä. Joku vuosi sitten
Avotakka muuttui mielestäni hintaansa nähden sisällöltään liian laihaksi ja aneemiseksi. 
Päätin että ei enää Avotakkaa!
Kunnes.
...mukava, ei liian tyrkky lehtimyyjä soitti(että minä....no..)
ja kyseli lehtien tarvetta. Ei kiitos ja yleensä tuon kohteliaan ein jälkeen panen puhelun poikki!
Myyjä kyseli miksi en pidä enää Avotakasta.
"Avotakka on nyt uudistunut, tullut lähemmäksi tavallisia koteja...ym.."
"No laita nyt tulemaan........" ja pyörrämpä tässä nyt sanani. Avotakka ON uudistunut,
myönteiseen suuntaan, mun mielestäni! :D
Eevan tilasin tutustumis mielessä noin parisen vuotta sitten, voi olla kolmekin.
Siinä on myös lehti makuuni. Ei liikaa ruokaohjeita....muoti- ja meikki jutut menee
siinä sivussa kun joka lehdessä on monta muuta mielenkiintoista juttua ja aina ainakin yksi sisustusjuttu!

Vuosi sitten viime keväänä tilasin tutustumis mielessä Talo ja Koti lehden.
Muutaman numeron tilaus riitti, lopetin. 
Lehti esitteli numero toisensa perään vain"blogikoteja", niitä suosituimpien
sisustus blogaajien koteja. OK, mutta en halua lukea ja katsella kauniita kuvia samoista kodeista 
niin blogeista kuin maksetusta lehdestä.
Mun mielipide!
****
Toivon hartaasti ettei Avotakka lähde samalle "blogikoti" linjalle
sillä silloin tilaus napsahtaa taas poikki minun osaltani!





2 kommenttia:

  1. Mä en ole tilannut mitään lehtiä pitkään aikaan, en jaksa lukea niitä. Netistä löytää kaikki mitä tarvitsen. Kovasti ovat kyllä lehtikauppiaat kaupanneet, mutta olen pysynyt päätöksessä. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tilaan korkeintaan kahta lehteä yht`aikaa ja nehän ei homehdu jos just nyt ei jaksa lukea! Netistä löytää mutta olenko vähän vanhanaikainen kun oikea paperilehti on niin kiva! :) Jatkuvasti kyllä tarjotaan lisää.....

      Kiitos samoin sulle!

      Poista

Kiitos kun ilahdutit kommentilla! Tervetuloa vastakin!