maanantai 2. helmikuuta 2015

kasvot 2/9



Millin jatkaa Teemakuun taide haastetta,
 vuorossa on jo 5.s haaste
eli Helmikuu
ja pitäisi tässä kuussa piirtää 9.t

KASVOT.


Moi, mä oon Siru 14v, mut mun oikea nimi on toi Sirkka-Liisa, siis haloo!! 
SIRKKA-LIISA!
Kuka nuija antaa enää tollase  nime penskallee, no se o mun mutsi älyväläys!
Mut siis mä oon Siru, kaik kaverit sanoo mua Siruks ja se o ookoo.
Rastat o mun ykkös juttu, kun oon käyny riparin, blääh..onkx pakko?
nii mä laitan sellaset rastat ku Sofi Oksasella,
 nää Lennonit onki vähä jo niinku Sofillaki.
Rastat ja frendit, ne on mun juttu!


ps. Lennonit on nuo John Lennon tyyliset aurinkolasit, Sofilla
samantyyliset. :)



18 kommenttia:

  1. Päättäväinen ilme, Sirusta tulee vielä kuuluisa. Sinä olet niin cool!

    VastaaPoista
  2. Vau mitä lennonit! Kyllä tuolla asenteella pääsee pitkälle, tukan vaan pitää myös kasvaa pituutta jos rastoja aikoo. Vaikka kai nekin saa tekaistuna nykyään. Mahtava piirros!

    VastaaPoista
  3. Kyllä, Siru on pakko ottaa vakavasti, on niin päättäväinen ja rohkea tytsy. Upeat hiukset jo nyt, vaikka Sofin rastat on vasta suunnitelmissa. Upea, hauska ja hienosti toteuttettu työ. Upeaa Sini ;-))

    VastaaPoista
  4. Just, tyypillinen murkku, kuin omia toisen sukupolven juttuja kuuntelis. Hyvin olet saanut tunnelman kuvaan.

    VastaaPoista
  5. Asenne kohdillaan ja ilme päättäväinen sillä pääsee hyvin eteenpäin! Upeet lasit korostavat tahtoa! :)

    VastaaPoista
  6. Hyvä ilme, taitavasti olet tavoittanut suun ilmeen ja kokonaisuuden. Tarina kertoo hauskasti, mistä on kysymys. Hiukset jo lähes valmiina ja hienosti kuvattuina. Hyvä Sini!

    VastaaPoista
  7. Moi Siru! Nuoret ei useinkaan tykkää omasta nimestään. Sirkka-Liisa on hieno nimi, mutta kyllä Sirukin on. Rastat on komeet ja lennokit myös. Tää on niin hauska piirros, turhaa epäilit kasvoja piirtää.

    VastaaPoista
  8. Sirulla on asennetta!! Teinit ovat....haastavia!!

    VastaaPoista
  9. Kiitos jokaiselle ihanasta kommentista! Olette parhaita!

    VastaaPoista
  10. Lennon tuli heti mieleeni laseista.

    Siru on hieno persoona, tietää mitä tahtoo.

    VastaaPoista
  11. Kuvat ja tarinat ovat niin piristäviä ja hienoja, kiitos!

    VastaaPoista
  12. Voi juku, miten olet upeat kasvot piirtänyt, oikein asennetta täynnä olevat kasvonpiirteet!

    VastaaPoista
  13. Olkoon vaikka rastat kuin Sofi Oksasella, mutta lapsen kasvot silti löytyy!

    VastaaPoista
  14. Ah, mikä vahva ilmaisu ja hienosti tehty kuva! (täältä löysin jotakin muutakin itsestäni, nimittäin tuon nimen! Yök tosiaankin, minkäläinen isä tai äiti heittää lastaan tuollaisella nimellä, onneksi se oli toinen nimi, jota olen joutunut jossakin vaiheessa lapsuutta kantamaan, olen kirjoittanut siitä tarinankin, mutta se on vielä luonnoksissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...hehee Mustis muistappa sananlasku "Ei nimi miestä/ naistakaan pahenna, jos ei mies/ nainen nimeä"!

      Kiitos haskasta kommentista ja odotellaan tarinaasi! :))

      Poista

Kiitos kun ilahdutit kommentilla! Tervetuloa vastakin!