torstai 19. toukokuuta 2016

herkullisen väriset värit

Nyt minun on ihan turha valittaa ettei minulla ole edes vesivärejä....sillä nyt on!
Ja hienot värit onkin ja  lehtiökin..en ole ostanut, en. 
Nämä ihanuudet lähetti Sisko jonka järjestämän arvonnan voitin palkinnoksi kun olen osallistunut hänen Taikakuvat haasteeseensa niin monta kertaa..


...mukana sain Siskon virkkaaman kauniin liinan ja auringonkukka kortin ja hetkinen....suklaalevykin oli kyllä mukana...putoskohan se lattialle kun kuvasin....

Sydämellinen KIITOS Sisko näistä!

Hymyt ovat
pikkujuttuja, sehän on selvä:
mutta kun ne on ripoteltu
pitkin elämän polkua
on uskomatonta
miten hyvää ne tekevät.

(kortin teksti)

13 kommenttia:

  1. heips, kirja on kolmas. joo tykkään ommella, olen ommellut paljon vaatteita sekä itselleni että aikoinaan lapsille.kyllä vaatteitakin esittelen blogissani, siis tekemiäni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun osaa ommella itse vaatteensa niin siinähän säästyy rahaakin pitkä penni...

      Poista
  2. Nyt sinulla on värit ja voit piirrellä kun lehtiökin on valmiina, vaikka pieni onkin niin kyllä siihen muutama kukka mahtuu. Minulla on samanlaiset värit ja olen jo testaillut. Tykkäsin myös itse siitä runokortista, siinä on hienot sanat. Minulla on monen värisiä liinoja virkattuna, arvailin että tykkäisit ehkä harmaasta.

    Kiva kun tykkäsit paketista, elämässä on onnettaren mukana tuomia yllätyksiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...värit on nyt mutta missä se taito luuraa ja niin kauniit napit että raaskiiko noita käyttääkään! -) Harmaa on kaunis väri, tykkään.

      Poista
  3. Hienoja pastellinsävyjä. Kohta saamme nähdä kauniita värityksiä :-)

    VastaaPoista
  4. Oi, onnea ja onnittelut! Epäilen kyllä että se suklaalevy putosi jonkun suuhun...

    Inspiroivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Eikö olekkin mukava ilostuttava muistaminen.
    Ihanat heleän väriset värinapit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aian ihana yllätys ja tosiaan kauniit värinapit!

      Poista
  6. Hi, vai putosi suklaalevy, hi, putosi varmaan sun vattaasi!
    Nami, niin olisi käynyt mullekin!
    Ihanan palkinnon saitkin Siskolta, nyt sitten vain maalaileen, ei kuule nyt muu auta!

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit kommentilla! Tervetuloa vastakin!