tiistai 21. kesäkuuta 2016

nyt meni pinna

poikki, kokonaan ja totaalisesti! 

Siis olen korviani myöten kyllästynyt noihin " varmista ettet ole robotti" kyselyihin!
Tunnista nyt pienenpienestä suttuisesta kuvasta onko siinä joki vai ehkä joku muu vesi...tai kun koko kysymyskään ei näy kunnolla, kysytäänkö kadun ..mitä?
Kuljin äsken kommentoimassa blogeissa makrohaasteen kuvia ja täytyypä sanoa että meni hermot!

Onko kellään tietoa saako tuota kyselyä poistettua
ja jos ei saa niin miksi ihmisten pitää sietää tuollaista??

kysyn vaan!

13 kommenttia:

  1. Luulen, että tuo on bloggerin oma juttu eli sitä ei saa pois. Tuo tunnistautuminen ilmestyi joskus viime vuonna ja totta, se vie hermot ja jossain tapauksissa kommentoinnin ilo katoaa kyllä täysin.
    Olen klikannut sitä päivitysnuolta kommenttiboksin vasemmassa alalaidassa niin kauan kunnes sinne on tullut joku kuvasarja,jonka noin suunnilleen näkee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se onkin bloggerin juttu, esim. sinun blogissasi ei kysellä mitään tuollaisia ja totta, ilo menee koko kommentoinnista kun ei vielä kymmeneskään kuvasarja kelpaa tunnistautumiseen...grrr

      Poista
  2. Minun tietääkseni jos on kirjautunut, niin silloin ei robotin pitäisi kysellä.
    Minä kirjaudun ensin bloggeriini ja sitten kommentoin, muuten myös minulta kysellään.
    Jos olet kirjautunut, niin kyseleekö minun bloggerissa robotti?

    Yhdellä sivulla jossa kommentoin, en kerro mikä, niin tilee ensin iso mainos, minä en tykkää myöskään siitä. Ei kysymyksessä ole sinun bloggeri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen AINA kirjautunut bloggeriin jos kommentoin, siitä huolimatta ainakin minulta kyselee (olenko niin epäilyttävä henkilö...)

      Joo ja ne mainokset...minulla ei pitäisi näkyä enkä myöskään kestä niitä!...kun kotona postilootassakin lukee ettei ilmaisjakelua! -DD

      Poista
  3. Minulla oli joskus myös noita ongelmia, mutta ei enää. Ja tuosta oli puhettakin joskus että se pitää ainakin noi roskapostit pois. Minäkin teen kuten Susu, klikkaan niin kauan että näen kunnolla. Ja ihmettelen kanssa miksi ne aina sinulle tulee, ymmärin että joskus, mutta tosi harvoin omalle kohdalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos pienestäkin vihjeestä eli alan tekemään niinkuin sinä Esther ja Susu, alan klikkaileen "selvempiä" kuvia. Ne joet on kaikista epäselvemmät! Olen yrittänyt olla kuulolla onko kellään ollut asian kanssa ongelmaa mutta en ole huomannut...

      Poista
  4. Et ole ainut, jolta menee hermot. Laitoin kerran asetuksiin, että kaikki kommentit ovat sallittuja. Blogini täyttyi ulkomaalaisista mainoksista ja yläosattomista naisista. (vanhatkin postaukset eivät jääneet rauhaan ja oli todella kamalaa mainoksia poistaa monelta vuodelta)
    Kun muutin asetuksiin, että kirjautuneet voivat kommentoida, tuli minullekin tuo varmistus päälle. Joku sanoi, että Vuodatuksesta ei voi lähettää bloggeriin kommentteja????? Asetuksissa kysytään näytetäänkö salasanavahvistus, kun kirjautuneet lukijat voivat kommentoida. Minulla on siinä kohdassa -kyllä, koska kuulun google+:ssaan ja minulle tulee mainoksia, joiden tekijällä on blogi tai googletili. Minä olen joskus päässyt kuvavahvistuksen yli laittamalla pukkimerkin ja lähetä peräkkäin nopeasti. Mainosten kanssa vasta hermot meneekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos enkuli pitkästä kommentista! Sinullakin mennyt hermot.minulla on asetuksissa että kaikki kommentit sallitaan, anonyymit myös mutta ei minulle silti mainoksia tule! Herranpieksut sentään! kyllä vuodatuksesta voi läh.bloggeriin kommentteja!
      Minäkin kuulun google+ kun joskus vahingossa kirjauduin sinne mutta en ikinä ole käyttänyt sitä enkä edes tiedä mikä se on tai miten toimii! -))En jaksa aina opetella uutta......Tuota nopeati olen minäkin yrittänyt mutta en ikinä ehdi...;DDD

      Poista
    2. Kyllä minä olen pystynyt kommentoimaan vuodatuksenkin tiedoilla.
      Tuota kuvakysymystä itsekin joskus tustkailen. Se ei tule aina eikä kaikissa blogeissa, oikeastaan minulla se on tullut nykyään aika harvoin. En ole robotti- ruksaus on minullakin, vaikka vastaisin vain oman blogini kommenttiin ja olen kirjautuneena ja olen määrittänyt, että kaikki kommentoinnit sallitaan. Se on ihmeellinen tämä netin maailma.

      Poista
  5. Netti maailma on ihmeelinen ja välillä hankala.Minulle ei tule noita kuvajuttuja..en tiedä miksi.Joskus kysytään oletko ropotti..se on aika harmiton.Niin kun en ole ropotti (:...Ole aina kirjautuneena bloggeriin kun nettailen. Kaikesta huolimatta oikein mukavaa juhannusta sinulle.):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus tämä osaa olla hankalaa...-))

      Kiitos samoin sinulle!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Aino?? Ehdin lukea kommenttisi..seuraan tilannetta! -)

      Poista

Kiitos kun ilahdutit kommentilla! Tervetuloa vastakin!