tiistai 31. toukokuuta 2016

patjarikko

12 kommenttia:

  1. Minun patjarikkoni kuoli mökillä heti seuraavana suvena,kun ne sinne istutin,voisko tohtori kertoa,miksi eivät tykänneet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Diagnoosi: Tiedän että rikkoparat ovat saaneet eläessään mahd.hyvää hoitoa ja rakkautta mutta aina sekään ei riitä. Olosuhteet, oliko kasvualusta hyvin muokattu, lannoitettu ja salaojitettu, kalkittu, vanhat rikat poistettu ym lukuisat seikat huomioon otettu? Toivomme parempaa onnea seuraaviin istutuksiin! <3

      Poista
  2. Kaunis kasvi ja nuo kaksi ylintä kuvaa ovat todella kauniita.

    VastaaPoista
  3. Patjarikko on kaunis, värissä kuin värissä! Hienot kuvat!

    VastaaPoista
  4. Kauniita kaikki.Itselläni on tuota punaista.Hienot kuvat.Kesäisen suloiset.

    VastaaPoista
  5. Ihanat kukkaset.

    Minä olen aivan hullaantunut taimimyymälöissä. En uskalla mennä enää lähellekkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, minulle pitäisi laittaa käsiraudat ja side silmille ja ottaa lompakko pois. Kukkamyymälöissä käynti on yhtä tuskaa!! -DDD

      Poista
  6. Kaunis lehdykkä ja siitä nousee hentoja, hienoja kelloja. Minulla on valkoista, mutta tuota vaaleanpunaista haluaisin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.