Ekaluokkalainen täällä päivää. Idea on ok mutta toteutus ontuu pahan kerran mutta antaa mennä...Tämä esittää sateenkaarta! Minulla ei ole edes vesivärejä joilla olisi saanut vähän kauniimman kuvan asiasta mutta on vain värikynät...joten tässä tulos!
29. Saa taiteilla PUUTTUVA VÄRI

"Ekaluokkalainen kävelee kuin nainen...". Noin sitä hoilattiin aikanaan. Hmm, mikäköhän vika siinä on, jos kävelee kuin nainen????
VastaaPoistaMinulla oli myös idea sateenkaaresta tähän haasteeseen, mutta totesin sen liian hankalaksi toteuttaa. Vaan sinäpä toteutit! Ja hyvin toteutitkin!
Nyt Prismaan ostamaan verivärejä ja siveltimiä! Uusia välineitä on aina kiva kokeilla.
Sateenkaari on oikein kaunis! Viis siitä millä se on tehty :) Olen samaa mieltä kuin Susu, että uusia värejä ja maaleja on kiva kokeilla ja sotkea!
VastaaPoistaSiihen aikaan tytöt oli tyttöjä ja pojat poikia! ...läl-läl-lää-lieru....jne -D
VastaaPoistaOdotan nyt sitten sinun toteutustasi sateenkaaresta...rohkea roskan syö niinkuin aimarii sanoo! -)
Kaunis sateenkaari, vaikka vesivärit puuttuivatkin. <niillä väreillä tehdään mitä sattuu löytymään ;-)
VastaaPoistaTällä kertaa tein tosiaan sillä mitä talosta löytyi...😂😂
PoistaNätti on kaari ja sateessa erityinen, siis sateenkaari. sateen jälkeenhän se usein putkahtaa esiin. Tänään on ollut aurinkoista , tuulta ja liukasta.
VastaaPoistaKiitos kehuista..meillä on ollut tänään pilvinen ja räntäsateinen päivä, kevättä tekee..-)
PoistaKaunis on sateenkaaresi. Ei kai sillä ole väliä,millä tekee. Itsekin teen paljon värikynillä, viimeiset on joko värikynillä tai lyijykynillä. Vesi- ja akvarellivärit pysyvät kaapissa, kun ei ole akvarellilehtiötä. Hauskinta onkin toteutuksen miettiminen,millä sen tekee👍
VastaaPoistaSinulla on vesiväri mutta ei sopivaa paperia ja minulla toisinpäin, kaksikin akvarellilehtiötä! Tosi on, se miettiminen...
PoistaEihän oikean sateenkaarenkaan värit vaihdu niin jyrkästi, vaan sulautuvat toisiinsa, joten sinun on aivan luonnonmukainen.
VastaaPoista....luonnonmukainen paitsi puuttuu yksi väri joka oli haasteen teema! -)
PoistaNätti on, ja muuntuu kivasti kun siristelee silmiään sitä katsellessaan. 🙃
VastaaPoistaKiitos kiitos...-)
Poista