tiistai 3. maaliskuuta 2026

Saa taiteilla 29/ Puuttuva väri

 Ekaluokkalainen täällä päivää. Idea on ok mutta toteutus ontuu pahan kerran mutta antaa mennä...Tämä esittää sateenkaarta! Minulla ei ole edes vesivärejä joilla olisi saanut vähän kauniimman kuvan asiasta mutta on vain värikynät...joten tässä tulos!


29. Saa taiteilla PUUTTUVA  VÄRI



13 kommenttia:

  1. "Ekaluokkalainen kävelee kuin nainen...". Noin sitä hoilattiin aikanaan. Hmm, mikäköhän vika siinä on, jos kävelee kuin nainen????

    Minulla oli myös idea sateenkaaresta tähän haasteeseen, mutta totesin sen liian hankalaksi toteuttaa. Vaan sinäpä toteutit! Ja hyvin toteutitkin!

    Nyt Prismaan ostamaan verivärejä ja siveltimiä! Uusia välineitä on aina kiva kokeilla.

    VastaaPoista
  2. Sateenkaari on oikein kaunis! Viis siitä millä se on tehty :) Olen samaa mieltä kuin Susu, että uusia värejä ja maaleja on kiva kokeilla ja sotkea!

    VastaaPoista
  3. Siihen aikaan tytöt oli tyttöjä ja pojat poikia! ...läl-läl-lää-lieru....jne -D
    Odotan nyt sitten sinun toteutustasi sateenkaaresta...rohkea roskan syö niinkuin aimarii sanoo! -)

    VastaaPoista
  4. Kaunis sateenkaari, vaikka vesivärit puuttuivatkin. <niillä väreillä tehdään mitä sattuu löytymään ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä kertaa tein tosiaan sillä mitä talosta löytyi...😂😂

      Poista
  5. Nätti on kaari ja sateessa erityinen, siis sateenkaari. sateen jälkeenhän se usein putkahtaa esiin. Tänään on ollut aurinkoista , tuulta ja liukasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista..meillä on ollut tänään pilvinen ja räntäsateinen päivä, kevättä tekee..-)

      Poista
  6. Kaunis on sateenkaaresi. Ei kai sillä ole väliä,millä tekee. Itsekin teen paljon värikynillä, viimeiset on joko värikynillä tai lyijykynillä. Vesi- ja akvarellivärit pysyvät kaapissa, kun ei ole akvarellilehtiötä. Hauskinta onkin toteutuksen miettiminen,millä sen tekee👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulla on vesiväri mutta ei sopivaa paperia ja minulla toisinpäin, kaksikin akvarellilehtiötä! Tosi on, se miettiminen...

      Poista
  7. Eihän oikean sateenkaarenkaan värit vaihdu niin jyrkästi, vaan sulautuvat toisiinsa, joten sinun on aivan luonnonmukainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ....luonnonmukainen paitsi puuttuu yksi väri joka oli haasteen teema! -)

      Poista
  8. Nätti on, ja muuntuu kivasti kun siristelee silmiään sitä katsellessaan. 🙃

    VastaaPoista

Kiitos!